Handels- og leverings betingelser




Betaling:

Vi tager imod følgende betalingsmetoder:
Visa, Mastercard, Maestro og Apple Pay
Når du har valgt det kort, du ønsker at betale med, vil du blive bedt om at oplyse:

- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre

Når de respektive felter er udfyldt korrekt, kan GEPARD gennemføre dine varekøb.
Herefter trykkes på "godkend". Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra vores lager. Du vil ved modtagelsen af bestillingen modtage en ordrebekræftelse.


Reklamation:

Hvis du har været så uheldig at modtage en reklamationsberettiget vare, anbefaler vi dig at kontakte os pr. mail: kundeservice@gepard.dk eller telefonisk på 3322 1122.
Du bedes sende varerne tilbage i original emballage uden at fjerne mærker etc.

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, efter varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.


Returret:

14 dages fuld returret og bytteret fra den dag varerne modtages. Er der tale om varer med tryk (firmatøj) eller specialfremstillede varer, bortfalder returretten.

Videresend ordrebekræftelsen til kundeservice@gepard.dk med en beskrivelse af, hvad der ønskes returneret. Ved returnering af en vare skal ordrebekræftelse eller kopi af denne vedlægges. Denne er modtaget på den opgivne mailadresse.
Varerne skal sendes retur til vores lager ved Dahetra. Varen skal leveres tilbage i væsentligt samme stand og mængde som ved modtagelse. Det gælder således også, at emballagen skal være intakt, og derfor ikke må tapes til, frankeres eller lign. Returporto betales altid af kunden. Sendes varen uden returporto, forbeholder GEPARD sig ret til at nægte modtagelse. 

Købet kan fortrydes ved returnering på returadressen. Derudover er forbrugeraftaleloven gældende.

Levering:

Ordrer afsendes fra vores lager i Sverige indenfor 1-3 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, at det er en bestillingsvare med længere leveringstid.

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 2-4 hverdage efter ordreafsendelse. 
Alle varer leveres, så længe lager haves. Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som en bestillingsvare, forbeholder GEPARD sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.
 

Priser ved fragt og ekspedition:

Pakken bliver sendt med UPS, og prisen er 49,00 kr. Pakken leveres til din hjemmeadresse eller firmaadresse.

DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, LAGERSTYRINGSFEJL OG PRISÆNDRINGER.


Ombytning:

Har du valgt en forkert størrelse eller lever varen ikke op til dine forventninger?

Så har du selvfølgelig mulighed for at få byttet din vare. Videresend ordrebekræftelsen til kundeservice@gepard.dk med en beskrivelse af, hvad du ønsker byttet. Send varen/varerne retur til vores returadresse og vedlæg følgesedlen i returpakken med markering af det, der sendes retur.

På alle varer er der 14 dages fuld returret fra modtagelsesdatoen. Du skal selv betale returfragten for varer, der returneres. Vi refunderer beløbet, så snart vi modtager pakken på vores lager.
Når du bytter en vare, skal du selv lave en ny bestilling. Hvis du har benyttet dig af vores tilbud 20% rabat ved køb af 3 stk. eller flere, kan du bruge rabatkoden ombyt20. Rabatkoden må kun bruges til ombytning, ellers bliver købet annulleret.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@gepard.dk

Returadressen er:
Dahetra A/S
Niels Bohrsvej 21
Stilling
DK-8660 Skanderborg