FAQ


Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til CottoVer.dk som styres af GEPARD, her på siden har du mulighed for at købe lækkert kvalitets økologisk tøj, af mærket CottoVer. Alle de varer du finder på siden, kan købes online her og nu.

Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse og farve. Klik herefter på knappen "læg i indkøbskurven". Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på siden på samme måde.  

Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på "indkøbskurv".

Herefter skal du indtaste adresse du ønsker varen leveret til samt dine kontooplysninger.


Har CottoVer et katalog?

Ja, Cottover har et katalog. Kontakt os på mail@gepard.dk


Kan jeg ringe til jer?

Vi foretrækker at blive kontaktet pr. email. Det giver os muligheden for at være effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på mails, og den besparelse bliver afspejlet i vores priser. 

Men foretrækker du at ringe til os, er du naturligvis velkommen til det på (+45) 33 22 11 22. Telefonerne er åbne mandag - fredag fra 09:00 - 15:00.


Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi tager imod Visa, Mastercard, Maestro og Apple Pay
Når du har valgt det kort du ønsker at betale med, vil du blive bedt om at oplyse:

- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre

Når de respektive felter er udfyldt korrekt, kan cottover.dk som styres af GEPARD gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på "godkend". beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra cottover.dk som styres af GEPARD. Du vil ved modtagelsen af bestillingen modtage en ordrebekræftelse.


Er det sikkert at handle med kreditkort online?

Hos GEPARD beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internettet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen.

Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos cottover.dk som styres af GEPARD


Har I en butik?

Nej, vi har ikke nogen butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed.


​Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?

Ordrer afsendes indenfor 2-3 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, ar det er en bestillingsvare med længere bestillingstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 2-4 hverdage efter ordreafsendelse.

Ved bestilling af både lagervarer og varer, som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder GEPARD sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.


Hvornår trækker i pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt.


Hvad skal jeg betale i fragt?

Pakken bliver sendt med UPS, og prisen er 49,00 kr. Pakken leveres til din hjemmeadresse eller firmaadresse.


Jeg har brug for at bytte en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 dage.

Du bedes vedlægge information om dit navn og nummer på ordrebekræftelsen samt den vare du ønsker i stedet.


Jeg har brug for at returnere en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 dage.

Du bedes vedlægge information om dit navn, nummer på ordrebekræftelse, og at du ønsker pengene tilbage. har du handlet med kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen, eller returnere den til vores adresse.


Der er en mangel eller fejl på en vare - reklamation

Vi kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, nummer på ordrebekræftelse og hvad der er galt med varen.

Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet. Ved reklamation sendes varerne til GEPARD.