FAQ


Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Velkommen til CottoVer.dk som styres af GEPARD, her på siden har du mulighed for at købe lækkert kvalitets økologisk tøj, af mærket CottoVer. Alle de varer du finder på siden, kan købes online her og nu.

Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse og farve. Klik herefter på knappen "læg i indkøbskurven". Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på siden på samme måde.  

Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på "indkøbskurv".

Herefter skal du indtaste adresse du ønsker varen leveret til samt dine kontooplysninger.


Har CottoVer et katalog?

Ja, Cottover har et katalog. Kontakt os på mail@gepard.dk


Kan jeg ringe til jer?

Vi foretrækker at blive kontaktet pr. email. Det giver os muligheden for at være effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på mails, og den besparelse bliver afspejlet i vores priser. 

Men foretrækker du at ringe til os, er du naturligvis velkommen til det på (+45) 33 22 11 22. Telefonerne er åbne mandag - fredag fra 09:00 - 15:00.


Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Vi tager imod Visa, Mastercard, Maestro og Apple Pay
Når du har valgt det kort du ønsker at betale med, vil du blive bedt om at oplyse:

- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre

Når de respektive felter er udfyldt korrekt, kan cottover.dk som styres af GEPARD gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på "godkend". beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra cottover.dk som styres af GEPARD. Du vil ved modtagelsen af bestillingen modtage en ordrebekræftelse.


Er det sikkert at handle med kreditkort online?

Hos GEPARD beder vi dig aldrig om din underskrift eller pinkode. Uanset om du handler på Internettet eller i en traditionel butik gælder det, at det KUN er din underskrift eller pinkode, som, i juridisk forstand, kan betragtes som bindende. Hvis nogen misbruger dit kortnummer og kortets udløbsdato, har den pågældende butik pligt til at annullere handelen.

Det kan din bank gøre for dig. Det vil sige, at du ikke løber nogen risiko ved at handle hos cottover.dk som styres af GEPARD


Har I en butik?

Nej, vi har ikke nogen butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed.


​Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?

Ordrer afsendes indenfor 2-3 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, ar det er en bestillingsvare med længere bestillingstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 2-4 hverdage efter ordreafsendelse.

Ved bestilling af både lagervarer og varer, som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder GEPARD sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.


Hvornår trækker i pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er afsendt.


Hvad skal jeg betale i fragt?

Pakken bliver sendt med UPS, og prisen er 49,00 kr. Pakken leveres til din hjemmeadresse eller firmaadresse.


Jeg har brug for at bytte en vare

Har du valgt en forkert størrelse eller lever varen ikke op til dine forventninger?

Så har du selvfølgelig mulighed for at få byttet din vare. Videresend ordrebekræftelsen til kundeservice@gepard.dk med en beskrivelse af, hvad du ønsker byttet. Send varen/varerne retur til vores returadresse og vedlæg følgesedlen i returpakken med markering af det, der sendes retur.

På alle varer er der 14 dages fuld returret fra modtagelsesdatoen. Du skal selv betale returfragten for varer, der returneres. Vi refunderer beløbet, så snart vi modtager pakken på vores lager.
Når du bytter en vare, skal du selv lave en ny bestilling. Hvis du har benyttet dig af vores tilbud 20% rabat ved køb af 3 stk. eller flere, kan du bruge rabatkoden ombyt20. Rabatkoden må kun bruges til ombytning, ellers bliver købet annulleret.

Hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeservice@gepard.dk

Returadressen er:
Dahetra A/S
Niels Bohrsvej 21
Stilling
DK-8660 Skanderborg


Jeg har brug for at returnere en vare

Du har fuld returret. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde, som da du modtog den. Du skal selv betale returfragten for varer der returneres.

Videresend ordrebekræftelsen til kundeservice@gepard.dk med en beskrivelse af, hvad der ønskes returneret. Ved returnering af en vare skal ordrebekræftelse eller kopi af denne vedlægges. Denne er modtaget på den opgivne mailadresse.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

Returadressen er:
Dahetra A/S
Niels Bohrsvej 21
Stilling
DK-8660 Skanderborg


Der er en mangel eller fejl på en vare - reklamation

Hvis du har været så uheldig at modtage en reklamationsberettiget vare, anbefaler vi dig at kontakte os pr. mail: kundeservice@gepard.dk eller telefonisk på 3322 1122.
Du bedes sende varerne tilbage i original emballage uden at fjerne mærker etc.

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, efter varen er modtaget, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. I alle tilfælde bliver udlagt porto refunderet. 

Returadressen er:
Dahetra A/S
Niels Bohrsvej 21
Stilling
DK-8660 Skanderborg